All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ] 
Author Message
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Sat Apr 24, 2021 10:09 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф
3D_2016 wrote:
Като гледам, какво правят, чак се питам - как ще ги стигнем, кога ...

с работа и скоро.

3D_2016 wrote:
...
Ще се опитам и аз да моделирам една, макар че ми звучи абсурдно.

к'во точно ти звучи абсурдно, хващай се и действай. Аз за таквиа обекти изобщо не си играя да правя куад-моделиране, ръчка на Булеаните, кълцай, дупчи и режи през просото, после малко бевъл модификатори, накрая един Weighted Normal модификатор да изглади грозния шейдинг - и си ти. Ако много свински си ги надупчил нещата - може преди бевъла да сложиш един десимейт модификатор в планарен режим на 1 градус - да поизчисти салатата в плоските фейсове.
После малко китбаш за кабеляци, капачки и т.н. - и си готов.
Впрочем - ето ти я да я разгледаш точно колко е свинщина :lol: - >ЦЪК<

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Sat Apr 24, 2021 2:38 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jun 24, 2016
Posts: 120
Благодаря за файла, има доста материал за размисъл.
Гледах внимателно мрежите на разните неща, но не винаги ги разбирам и пробвах нещо набързо (зелената гнус :D е мое дело, макар че няма нужда да казвам - личи си, кое 3D на кой е). Как е направена плавната извивка (стрелка 1)? В 3D Max опитах с Chamfer.
Това ухо с отвора, вързано ли е към основата или само е допряно, а извивката прави прехода да изглежда плавен, а не отсечен. Ако всеки елемент е отделен, тогава получавам много рязък преход между тях и е грозно. След Turbosmooth всичко става кошмар, дори не си струва да качвам снимка.

Понеже съм прочел, че всички полигони трябва да са четириъгълни и така се старая да ги правя, което е много трудно. На другата снимка се вижда основа на панта, като се придържах към горното правило.

Image

Image


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Sat Apr 24, 2021 9:44 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф
3D_2016 wrote:
Как е направена плавната извивка (стре...

Bevel модификатор. Не знам как се прави в Макса това - в блендер пускаш модификатор, който на всички ъгли над определена стойност да слага бевъл. В случая пердаши бевъл на всичко над 30 градуса.
В смисъл недеструктивно е и може да си го променяш и настройваш, това дето ти пратих е кълапснато щото е експортнато и модофикаторите са съборени в реална геометрия.

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Sun Apr 25, 2021 11:06 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф
Днес направих риг за едно от 3д-сканираните човечета от патреона на Иан Хуберт, което смятам да ползвам. Нещо не можах да се оправя с неговия риг, та зат'ва си направих мой си по разни уроци в тубата... хич го не мога това анимацията, ама за това, за което съм го предвидил ще свърши достатъчно работа:

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Mon Apr 26, 2021 9:45 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 311
Рядко се случва някой да е толкова скромен, докато в същото време показва разни изпипани отвсякъде неща. :D


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Sat May 01, 2021 10:51 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф
това няма много връзка с коридора, ама тествах днес някакви интересни неща за терени в Ънриъл и... абе ще поставя това тук:

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Mon May 03, 2021 7:11 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jun 24, 2016
Posts: 120
Както се казва, клипчето е като купено, не е правено в гаража.

Аз виждам и връзката с коридора - главният герой излиза и се озовава в този постапокалиптичен Sci-Fi свят.
Ако е някоя подходящо облечена мацка ... има хляб в тази работа :D


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Wed May 05, 2021 12:58 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф
реших да пробия дырка в тавана и да вкарам малко дейлайт и билки за контраст с железото.
Поигра тука един стар и много разкошен билд на Blender, Blender Fracture Modifier бранч - поломих го с него. Нямам търпение да го развият за 2.8+ поколението, ама вече загубих надежда. :(
Image


има още много неща да се настройват, като за начало ще изключа движението на бръшляните, че много прецакват годрейовете, някои треви трябва да се потъмнят други да се махнат, и т.н.
Ама цветово почва да ми харесва май.

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Wed May 05, 2021 9:20 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф
продължаваме напрйед!
днес фиксове на камери, фиксове на осветление, фиксове на foliage, фиксове на волуметричните годрейове... или по-скоро нацяло разкарване на шибаните волуметрици 'щото по няква причина ми врят при рендване на анимация и ми писна на шишарката и ме мързи вече да ги търся как да ги фиксвам и тях - и ги подмених с карти с depthFade нод. Те и без т'ва са относително двуизмерни, никой няма да разбере :D
първия шот вече мисля че ми е доста близо до финален (с изключение на времетраенето ама рязането е лесно), втория през тревите е все още абсолютна скица, дето изендвах ей са за 4-5 минути, колкото да не ви показвам само първия. Не ме кефи втория като цяло, с изключение на 2-3 фрейма в него. Ама така се получава, когато човек е идиот и не си направи сториборд предварително. Чудя се утре дали да не дам малко спирачка и да си направя упоменатия сториборд....

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Thu May 06, 2021 10:57 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф
нещо в тая посока

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Fri May 07, 2021 10:32 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jun 24, 2016
Posts: 120
Вече имаш почти 30 секунди специални ефекти.
Като гледам, филмът ти ще е много по-добър от филма ми :D

На клипа ясно виждам детайли в дъното на сцената, които в реалния свят биха били на 10 - 15 метра от камерата.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Fri May 07, 2021 8:26 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1404
Location: СЗ-Сф

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Коридорец таковата:
PostPosted: Sat May 08, 2021 11:13 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jun 24, 2016
Posts: 120
16 секунди в 90 минутен филм, дори нискобюджетен, напр. USD 1 000 000, биха стрували около 3500 долара.
Вероятно нещата не се изчисляват точно така, но долу - горе : -)


Top
  Profile E-mail  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!