Благодаря ти.Мисля че от към нос и орбити би трябвало да са добре понеже започвам от череп който правя по референция, но може и да зависи от черепа.Върху него изграждам мускулите и после кожата, стареца като цяло не се получи и за това го реуъркнах доста, не знам дали си личи разликата.
Материала за кожата не е нещо много особено, най-важното според мен е влажността на кожата, първо нагласям нея (Roughness) като за целта правя главата с тъмен цвят/почти черен/ и се опитвам да докарам добър ефект от към main/secondary specularity като опции в Marmoset. Чак тогава глася цвят и скин шейдър, но там не е нещо сложно, при Marmoset e доста елементарно, не е точно като Vray или други тежки рендъри. Много са важни очите, при новите рендъри със стареца и старицата работих повече върху тях, като им направих скин шейдър, играх си повече с рефелкшъна на Корнеата (main specular anisotropic/secondary ggx). Добавих и eye shadow, което е просто черен plane със gradient alpha map под клепача, понеже чрез Marmoset трудно се постига този ефект. Има разбира се и така наречения tear mesh, което представлява връзката между окото и долния клепач, нагласен като корнеата, леко да имитира сълза.Не знам дали съм обяснил добре, ако не е ясно нещо питай
