All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Lamborghini Huracan (Blender)
PostPosted: Fri Jul 26, 2019 11:45 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 26, 2019
Posts: 3
Начален стадий на моделинг от няколко часа, да видим до къде ще стигнем...
Някой съвет за топология ще е добре дошъл, че тези коли са едни супер ръбати форми и при турбосмут стават едни нежелани неща понякога...
8) :)

Image
Image
Image
Image


Last edited by lamborghini on Mon Sep 02, 2019 6:31 pm, edited 1 time in total.

Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Huracan WIP Blender
PostPosted: Thu Aug 01, 2019 9:33 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1369
Location: СЗ-Сф
Турбосмуут в блендер... добрее, добреее :D
Иначе нормлано мдоелиране, съпортлуупове за острите ръбове и така.
по гайдмеш ли го снапваш или така са си отделните панели?

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Huracan WIP Blender
PostPosted: Mon Sep 02, 2019 4:19 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 26, 2019
Posts: 3
piker wrote:
Турбосмуут в блендер... добрее, добреее :D
Иначе нормлано мдоелиране, съпортлуупове за острите ръбове и така.
по гайдмеш ли го снапваш или така са си отделните панели?


Така де... турбосмут още му викам на subdivison модификатора заради 3d макса понеже на него съм свикнал и отскоро изучавам блендера, че взе повече да ми харесва от макса :)

Mоделирам цялото тяло и после cut-вам местата където ще са отделени панелите, добавям дебелина и накрая loop-овете което най-бавно май става.

Ето малко прогрес от скоро, скоро слагам и прозорците и довършвам задницата че нямам търпение да пусна няколко тестови рендера с боята :)

Поздрави!

Image
Image
Image
Image


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Lamborghini Huracan (Blender)
PostPosted: Fri Sep 06, 2019 3:47 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1369
Location: СЗ-Сф
ако позволиш бих ти предложил следния уоркфлоу, мисля че ще ти е полезен.

Направи тялото цяло без панелировка. След това го качи на висока събдивизия, примерно левъл 4. Това ще ти е гайдът - метни го в някакъв колекшън, който да не се вижда. След това направи панелите с шринкрап модификатор да залепват по тоя гайд. Панелите да са на събдивижън 2.

идеята е че така ще получиш гладко движещи рефлекси през границите на панелите и няма да имаш характерните грозни деформации в зоните на дупки ъгли и т.н.
ето тук Крис Плъш илюстрира тая техника:


има цял един курс негов, виж разликата каква е:
Image

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Lamborghini Huracan (Blender)
PostPosted: Sun Sep 08, 2019 10:09 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 26, 2019
Posts: 3
Точно от това имах нужда сега, защото понякога загубвам много време в местене на вертекси и оптимизиране на меша с цел по-гладки повърхности, но все не става точно както искам! Оределено ще се пробва тази техника, Адски много ти благодаря за съвета! Ще ми е от полза. :smt023


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Lamborghini Huracan (Blender)
PostPosted: Sun Sep 08, 2019 1:49 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1369
Location: СЗ-Сф
дае. Писах ти на лични за някои допълнителни разяснения.

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!