All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: XSI тест
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 3:18 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Dec 30, 2006
Posts: 261
Location: Blagoevgrad
Здравейте :)

Реших да пробвам ХСИ.
Може ли някой който е ползвал Мая и ХСИ да пусне едно бързо резюме с нещата които правят ХСИ уникална програма, или нещата които той/тя намират за по-добре направени в ХСИ ?

Реших да пробвам различен софтуер от Мая, след като пробвах Мъдбокс и ми се прииска да работя с програма в която има всичко.
Не знам дали ХСИ има такива възможности понеже още се запознавам с програмата :)
Пробвах и Блендър, но съм страшно разочарован от него :lol:
Общо взето търся да уча софтуер в който ще мога да направя начален меш и след това да му предам детайли, както в Мъдбокс, да мога да анимирам обекта, и да го рендвам с Ментъл Рей.
Пробвах да симулирам Мъдбокс в Мая чрез Скулп Туула, но не ми се получи нещо...
Възможно ли е да се скулптва в ХСИ ?

_________________
Уаташиуа бака дес


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 5:23 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Dec 29, 2004
Posts: 134
Location: Sofia
Здрасти:)ХСИ не е уникална програма, тя прави същото, което и Маята - въпрос на интерфейс. До тези двете обаче, Мъдбоха няма място,т.е той не им е еквивалент. Моделинга и Анимацията са двете може би най-изтъквани страни на ХСИ, в които той има водеща роля сред 3д софтовете. Не знам дали си чувал за Zbrush. Там се прави "предаването на детайл".Всичко останало, което си описал,се прави в ХСИ. Така че ХСИ не може да скулптва:)
Успех и ако има нещо,питай:)

_________________
"Any idiot that wants to make a couple of thousand drawings for a hundred feet of film is welcome to join the club" Winsor McCay


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 6:24 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Sep 12, 2006
Posts: 1968
Location: София
Виж, за XSI не знам... но в Modo може...
Лесно се моделира, и има лесен интерфейс... поне за мен.
А Preview Render-a ме очарова.


Пробвай... кво ти струва?

_________________
http://stoynov.portfoliobox.me/


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 6:51 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Dec 11, 2005
Posts: 1480
Location: Among Beggars And Thieves
Murderdoll wrote:
Виж, за XSI не знам... но в Modo може...


Silo sushto !

http://www.nevercenter.com/

_________________
665 - The neighbour of the Beast !

Image


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 9:40 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Dec 30, 2006
Posts: 261
Location: Blagoevgrad
Благодаря за отговорите.

Сигурно съм се подлъгал от "Гига Кор" възможностите във весрсия 6 и помислих че ще има и скулптинг.

koyote, пробвах Збръш за около 10 минути :oops: и понеже начина за навигация в 3Д и манипулиране на обектите е много различен от този с който съм свикнал в Мая, отделих повече време на Мъдбокс.
Може ли да ми кажеш някоя причина, заради която Збръш е по-добър от Мъдбокс ?

Общо взето интерфейса на пакета не ме интересува, стига да има подходящи шорткътове към функциите и интуитивен начин на работа (Блендър ми даде чудесен урок по неинтуативен начин на работа)

Намерих някъква книга за Ментъл Рей и там споменават, че ХСИ е най-добре интегриранят пакет с този рендер енджин.

Това настрана, може ли да ми кажете какво е по-добро в ХСИ от Мая, що се отнася до моделиране с Полигони ? ( от филмчетата които гледах, не видях нещо което да е фрапиращо различно )

Може ли и някоя друга дума за УВ, Ригинг, Скининг, и анимиране в ХСИ ?

С две думи питам всичко това защото наистина харесвам как се работи с Мая, но след Мъдбокс ми влезе мухата, че може да има и по-добър софт за моделиране с полигони, анимация и рендеринг, но най вече като предпазна мярка понеже се опарих от Блендър :lol:

_________________
Уаташиуа бака дес


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 15, 2008 11:32 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Feb 26, 2004
Posts: 2659
анимация, УВ, ригване, моделиране и текстуриране!
за мене в тия неща няма равна, макар да не съм рабтоил на МАЯ....
в мая обаче моделинга е по-различен от ХСИ и МАКС (примерно)
не знам какво точно целиш в момента ?
искаш да се ориентираш към определен пакет ?
давай с ХСИ!
въпрос на време е да поработиш и свикнеш с нещата!
не става от раз..... като почнеш да "мислиш" с програмата, ще усетиш колко лесно и приятно се работи с нея!

а измежду МАКС, МАЯ, ХСИ и други, няма да намериш програма която да моделира на принципа на Мъдбокс и Збръш.....


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 8:53 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Dec 30, 2006
Posts: 261
Location: Blagoevgrad
Жалко :)
Въпреки това мисля да продължа да се уча на ХСИ.
Има нещо много лепкаво в този софт :lol:

_________________
Уаташиуа бака дес


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 12:31 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Dec 29, 2004
Posts: 134
Location: Sofia
Zbrush превъзхожда Мъдбоха в текстурирането - Бръша е много по-цялостен пакет,докато Мъдбоха е по-скоро скулптинг туул.
И един съвет- концентрирай усилията си,поне в началото, само към един софтуер:)така много по-бързо ще напреднеш:)
Успех!

_________________
"Any idiot that wants to make a couple of thousand drawings for a hundred feet of film is welcome to join the club" Winsor McCay


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 23, 2008 12:25 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Apr 09, 2008
Posts: 331
Защо XSI е уникална?
Сигурно защото е една от най....??? 3д програми


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 23, 2008 1:46 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Feb 10, 2004
Posts: 1205
Mitko wrote:
Жалко :)
Въпреки това мисля да продължа да се уча на ХСИ.
Има нещо много лепкаво в този софт :lol:



а бе не е ли по-хубаво преди да се "жениш" за някой софт и да инвестираш част от живота си, да решиш преди това в малко по-далечен план какво искаш ти от 3д то? Ш'си търсиш работа ли после, за кеф или какво?
Отговора а този въпрос всъщност е от голямо значение за това дали XSI е добър софтуер и с какво.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 24, 2008 10:47 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Dec 30, 2006
Posts: 261
Location: Blagoevgrad
Ако станеш професионалист, има ли значение какъв е софтуера ?
Няма ли работодателят да го осигури ?

_________________
Уаташиуа бака дес


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 24, 2008 12:05 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Apr 09, 2008
Posts: 331
Mitko wrote:
Ако станеш професионалист, има ли значение какъв е софтуера ?
Няма ли работодателят да го осигури ?

Май се получава обратното.
Като търсят хора си пишат и изискванията.
Като ти напишат 3dsmax или CINEMA4D та иди обяснявай
колко си добър на XSI и че точно това трябва да ти купят.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 24, 2008 12:20 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Sep 01, 2004
Posts: 264
Location: Sofia
Ami znachi az bachkam na MAYA i XSI i moga da kaja pliusove i minusi na programite. Znachi pliusove v MAYA spored mene:
1. Dobur Riging
2. Dobur Paint Effects i edinstven :)
3. Simulacii samo v Clotha i to noviq NCloth mnogo dobur.
4. V modelinga ima nqkoi penizcheta koito me kefqt no te sa ot Extrension_a
5. Rendering haresva mi zaradi Renderman inache Mental_a ne me kefi shtoto ne mojesh da iskarash passove samo ot edin render toest bez Render Layer_chetata.
6. Texturing ima dosta dobri neshta a i mojesh da si zapazvash razlichni materialcheta za razlika ot XSI v Hypershade_a

Predimstva na XSI
1. Dobur Animation i vuobshte dobur pipeline za Nelineina Animaciq i riging za mene naj-golqmoto predimstvo na XSI
2. Dobur v Texturinga kefi me Material Editora koito si e nov za XSI
3. Modelinga e super intoativen i burz Subdivision
4. Nai-dobriq Mental Ray e tam :)
5. Reference editor noviq e super
6. Motor inovaciq dobra
7. Gator inovaciq good


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!