Благодаря за отговорите.
Сигурно съм се подлъгал от "Гига Кор" възможностите във весрсия 6 и помислих че ще има и скулптинг.
koyote, пробвах Збръш за около 10 минути

и понеже начина за навигация в 3Д и манипулиране на обектите е много различен от този с който съм свикнал в Мая, отделих повече време на Мъдбокс.
Може ли да ми кажеш някоя причина, заради която Збръш е по-добър от Мъдбокс ?
Общо взето интерфейса на пакета не ме интересува, стига да има подходящи шорткътове към функциите и интуитивен начин на работа (Блендър ми даде чудесен урок по неинтуативен начин на работа)
Намерих някъква книга за Ментъл Рей и там споменават, че ХСИ е най-добре интегриранят пакет с този рендер енджин.
Това настрана, може ли да ми кажете какво е по-добро в ХСИ от Мая, що се отнася до моделиране с Полигони ? ( от филмчетата които гледах, не видях нещо което да е фрапиращо различно )
Може ли и някоя друга дума за УВ, Ригинг, Скининг, и анимиране в ХСИ ?
С две думи питам всичко това защото наистина харесвам как се работи с Мая, но след Мъдбокс ми влезе мухата, че може да има и по-добър софт за моделиране с полигони, анимация и рендеринг, но най вече като предпазна мярка понеже се опарих от Блендър
