All times are UTC + 2 hours



Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 26 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 19, 2005 11:59 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jun 14, 2005
Posts: 20
Мисля че имаш грешка в ядката. Ама не знам как да опиша :) Ако имаш под ръка някой орех виш как точно се свързват двете части. Мисля че тези два остри върха по средата не трябва да ги има. Но може да бъркам, защото нямам орехи. Ако бъркам - сори :) И успех :)


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 19, 2005 8:25 pm 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Jul 09, 2003
Posts: 2580
Location: Sofia
То по това време на годината орехи няма - само сушени ядки, и те са ебаси деформираните. По снимки бачкам, то не се вижда всичко, та нищо чудно и грешка да имам.

Мисля да се откажа от състезанието. По следните причини:
- нямам представа как изглежда кората (роговото образувание) на ядката;
- с текстурата имам проблем - не съм добър художник, за да си я нарисувам, а нямам и снимков материал, че да сглобя нещо от снимки.
- нещо и за анимацията идеи не ми идват. Първоначално мислех с една Щил-ка да го режа, ама все повече не ми харесва идеята. Мислех и да го взривя, ама ще стане много тежко с частиците, а и не това е идеята на заданието :D . Мисля, че "разпадане" като това на Whitehell е най- добрата идея....

_________________
Пред винкела всички са равни !

15 години GameDev - 15 години цирк !


http://www.youtube.com/user/demiurg3D/videos


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 20, 2005 12:03 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Nov 09, 2004
Posts: 1354
Location: Sofia
Ako problemite sa samo tezi koito spomenavash, mislq che ne si prav. Horata sa izmislili cifrovite aparati za teq koito nemogat da risuvat(kato men). Kaji kakvo ti trqbva tochno i go poluchavash!!! Stiga da imash vreme i jelanie.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 12:03 pm 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Jul 09, 2003
Posts: 2580
Location: Sofia
Счупих го.
Вчера - първи опити за текстуриране !! То било интересно бе !!! :D
Тука е само с базов цвят - още нищо няма в него.
Image
Рендер - 3.3 мин без FG на Athlon XP 2000+. Ефектите ще мисля тепърва.

_________________
Пред винкела всички са равни !

15 години GameDev - 15 години цирк !


http://www.youtube.com/user/demiurg3D/videos


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 12:20 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 26, 2005
Posts: 171
Само да кажа за сушените ядки: ако накиснеш орехи за 12-24 часа те се рехидратират и стават доста подобни на пресни (и като обем, и като вкус, аз много ги обичам :)). Е, текстурата на кожата не става като прясна...


Top
  Profile  
 
 Post subject: TIP of da day :
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 1:52 pm 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Jul 09, 2003
Posts: 2580
Location: Sofia
За всички, дето рендосват с Ментал !!!

- За моя изненада (и възмущение), Ментала обработва (при транслирането на сцената и FG особено) и обектите, които са невидими с момента, но не са скрити !!!
Пример - при мен - докато се върти целия орех, черупките са невидими (Visibility = 0) но са на екрана. Мъъъъъкаааа!!! 7 мин рендер ! Скривам ги и рендертайма пада на 2.4 - 3 мин. !!!
Извод - рендвайте на части. За времето, през което някои обекти са невидими, наистина ги скрийте.

_________________
Пред винкела всички са равни !

15 години GameDev - 15 години цирк !


http://www.youtube.com/user/demiurg3D/videos


Last edited by demiurg on Fri Jun 24, 2005 1:44 pm, edited 1 time in total.

Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 4:56 pm 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Oct 25, 2004
Posts: 772
Location: с. Косталево /Врачанско/
tvoite oreh4etata spored men zasega sa nai - dobre , no tova tuka ne e s4upvane a eksploziq :)


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 10:23 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: May 17, 2005
Posts: 1329
Location: София
Ами в такъв случай е много готина ехплозия! Браво! Много кефи! Мисля че никой все пак не е казал че не могат да гърмят!

_________________
Although the voices aren`t real, they have some pretty good ideas...


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: TIP of da day :
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 11:12 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Jul 08, 2003
Posts: 358
demiurg wrote:
За всички, дето рендосват с Ментал !!!

- За моя изненада (и възмущение), Ментала обработва (при транслирането на сцената и FG особено) и обектите, които са невидими с момента, но не са скрити !!!
Пример - при мен - докато се върти целия орех, черупките са невидими (Visibility = 0) но са на екрана. Мъъъъъкаааа!!! 7 мин рендер ! Скривам ги и рендертайма пада на 2.4 - 3 мин. !!!
Извор - рендвайте на части. За времето, през което някои обекти са невидими, наистина ги скрийте.


imash nastroika za tova v render globals > translation > prune invisible parts

_________________
if triangles had a god, He would have three sides


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 1:49 pm 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Jul 09, 2003
Posts: 2580
Location: Sofia
- Мерси, ама съм на МАХ и май нямам такова - доста гледах и не го видях.

_________________
Пред винкела всички са равни !

15 години GameDev - 15 години цирк !


http://www.youtube.com/user/demiurg3D/videos


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 8:08 am 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Jul 09, 2003
Posts: 2580
Location: Sofia
Тия дни не бях пред компютър, и няма начин да смогна в срок.
Съжалявам. :oops:
Още 17-20 ч рендер ми остава, а това е много - значи нещо съм объркал. :cry:
Но ще си довърша сцената и ще я пусна, като се изренди тия дни, като мисля и да обясня кое как съм правил, все на някой нещо може да му бъде полезно.

Благодаря на участващите в конкурса. Дано следващия път са повече !
На печелившите - честито ! :D

_________________
Пред винкела всички са равни !

15 години GameDev - 15 години цирк !


http://www.youtube.com/user/demiurg3D/videos


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 26 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!