All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: T-Splines for Maya
PostPosted: Mon Apr 24, 2017 9:17 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 07, 2014
Posts: 615
T-splines е технологията, използвана във Fusion 360 и Alias Speedform... Параметрично моделиране. Вече и за Мая

http://www.awn.com/vfxworld/t-splines-r ... er-results


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Tue Apr 25, 2017 4:10 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: May 20, 2005
Posts: 1367
Location: burugaria
Nali osuznawash, che tazi statiya e otpredi 12 godini???
T.nar. Subdiv priitiwi imaha sushtata/pdobona funkcionalnost (weroyatno naslednici na tozi plugin). Predi 3-4 godini gi razkaraha ot interface-a, tuj kato workflow-a e star i neefektiven, spryamo poly modeling-a. Realno wse oshte gi ima, no tryabwa da gi izrowish i da gi polzwash prez command line.

_________________
Image
my vimeo


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Tue Apr 25, 2017 5:07 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 07, 2014
Posts: 615
Баси... от 3-4 седмици се зарибявам по MeshFusion-a на модото, и паралелно зепам в посока Speedform и Fusion 360, та реших да видя да няма за макса и намерих че има за маята - господ ми е свидетел, че несъм видял датата...

Другата изненада беше, че мешфюжъна автора е автор и на Groboto, което пък не се продава вече... автономно булево моделиране по джоба на всеки (квот било - било)

Сори, требе да се казва обаче като се забележи нещо неактуално, мерси за което... П.С. цената на спийдформа кърти!


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Tue Apr 25, 2017 8:58 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: May 20, 2005
Posts: 1367
Location: burugaria
malko po-aktualno, gore-dolu po temata:

https://vimeo.com/214538179
https://vimeo.com/213208180
https://vimeo.com/211722563
https://vimeo.com/212337982

_________________
Image
my vimeo


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Tue Apr 25, 2017 9:13 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 218
Това Groboto е наистина впечатляващо и предлага някои чудесийки, които досега не съм виждал в други програми.
https://www.youtube.com/watch?v=XGeeMna181I


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Wed Apr 26, 2017 3:32 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 07, 2014
Posts: 615
Худинито впечатлява. И мешфюжъна на модото е ОК ама май по интерфейс и топология худини е по-добро. Това ще разберем скоро, и без това му се точа отдавна.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Thu Apr 27, 2017 4:35 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 01, 2014
Posts: 156
Моето мнение е, че фюжъните са полезни от към бързина. Но реално макса може всичко, стига да имаш нужните умения. Може да отнеме повече време, но топологията ще е перфектна. Не подценявайте макса [-X :D


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Thu Apr 27, 2017 6:58 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 07, 2014
Posts: 615
За да сравним, требе да пробваме, колега :mrgreen:

НЗДРВ


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Fri Apr 28, 2017 12:13 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 01, 2014
Posts: 156
Така е murzilka, хубаво е да се знае и да се пробва. Но моето лично мнение е, научи едно нещо, но да е както трябва... вместо 100 неща отгоре, отгоре. Друго... работата с много софтуери ще те обърква. Също така ще се изненадаш, колко рядко ще ти се налага да позлваш фюжъните :lol: Отново подчертавам, това е мое мнение. :D


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: T-Splines for Maya
PostPosted: Fri Apr 28, 2017 1:00 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 07, 2014
Posts: 615
Не става въпрос само за фюжъните - всеки софтуер ънрапва, всеки ретопологизира и/или оптимизира по един или друг начин, всеки моделира, и всеки върви с поне едно ренде. Свят широк - хора всякакви. Аз лично докато изнамерих за мене си кое ми работи за едно и друго, доста изпробвах доста прочетох и доста пъти ми набиваха канчето тук и там, и пак не съм баш наясно за някои неща, особено тези дето не съм пробвал.

Следващото нещо е, че ако имаш добра идея, дори с калпав софтуер и нетаферно workflow пак ще изкараш нещо читаво, повече или по-малко. Аз нямам за цел да творя последните години, всичко дето научавам е за да го смеля и предам нататък :mrgreen: Не че немам амбиции да творя, но то ще е малко по когато му дойде времето. И за да имам идея какво и къде да препоръчвам, си требе да се пробва.

Ще дам пример с един майтап от вчера... Как най-арно се получават фини чорапогащи. които са транспарентни на дупките, демек да прозира отдоле бедъра? Хем да изглежда арно прозрачността, хем да нема много полигони, хем и да не е осран потока на полигоните, че очевидно е особено важен за визията на задните части? P.S. K.G.R. е един приятел дет ша са напиваме скоро (всеки път пълним по 2 чувала с бирени кутийки), а 88 му е номера на бейсболната тениска. =D>

Image

НЗДРВ


Top
  Profile E-mail  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!