All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Jul 09, 2008 3:52 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Aug 15, 2004
Posts: 1803
Location: София
Po4nah i az da se zaglejdam po toq XSI,shte kajete li neshto poveche za rigginga i animaciqta v nego i kakwi "vzaimotnosheniq" ima s drugite programi(ZBrush,3ds max i tn.)

_________________
Director Visual Method Bulgaria | http://www.visual-method.com
dimitar@visual-method.com


Last edited by Elvis on Thu Jul 10, 2008 10:21 am, edited 1 time in total.

Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jul 09, 2008 3:55 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Nov 09, 2004
Posts: 1354
Location: Sofia
s Max absoliutno identichni, samo terminologiqta e druga .


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jul 09, 2008 10:11 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Mar 07, 2004
Posts: 4253
Location: В панера
Мен специално ригването в хси ме дразни както нищо друго. Направили са се на много оригинални и са сътворили едно времеемко и много изнервящо ригване. Анимацията е 6.
За връзка с макса имаше едно кросуолк, ама съм го пробвал веднъж и нещо не се получи добре. Иначе филмчетата за него са многообещаващи.
Иначе като цяло програмата за мен е по-близко до мая, отколкото до макс.
Мисълта ми беше неочаквано нагло прекъсната от хлебарка, пробягваща разстоянието от мишката до ръба на масата. Не знам защо, но имам подозрението, че е бъркала в контрол панела... Не знам и дали няма връзка с новите ъпдейти на микробософт.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 8:13 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Nov 09, 2004
Posts: 1354
Location: Sofia
Otark wrote:
Мен специално ригването в хси ме дразни както нищо друго. Направили са се на много оригинални и са сътворили едно времеемко и много изнервящо ригване.


Shot ne si se probval da rigvash v Lightwave!!! No e vyzmojno da e po-trudno i trudoemko otkolkoto v Maya, ne moga da sravnqvam, ne sym rabotil s neq.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 8:36 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Sep 01, 2004
Posts: 264
Location: Sofia
Tuk kakto nikoga sum suglasen s Otark za rigvaneto v Maya spored mene e po udobno a za animirane XSI e the best :). Lipsvaha mu poveche vuzmojnosti s particalite i hop aide napravili sa go v XSI 7..super !!! Inache za Crosswalk da ima problemi no principno raboti probval sum go no mislq che i FBX shte svurshi dobra rabota :) kakto za MAYA taka i za MAX. Pozdravi na hlebarkata na Otark,i ne znaeh che bachkash na XSI mejdu drugoto ot kolko vreme go polzvash mi e interesno ?


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 9:12 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Mar 07, 2004
Posts: 4253
Location: В панера
Година и нещо :) Май... Вече не помня. Бачкам не е точната дума. Цъкам :) Бачкам на друго, 1д :lol:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 11:32 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Sep 01, 2004
Posts: 264
Location: Sofia
Ne shtoto se izkazvash tolkova finalno za neshtata vse edno poznavash mnogo dobre produkta :)


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 11:50 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Mar 07, 2004
Posts: 4253
Location: В панера
Бе достатъчно го знам, за да видя, че ригването е свинщина. Навярно на някои им харесва :) Аз обаче се дразня много. В маята просто мога да си изплющя 8-9 кости и да тресна ИК-тата, а в хсито е едно нагласяне, че като почна да се бъркам тия е(л)фи за коя кост са, винаги стават грешки. Особено като вържа китка за лакът и си паснат идеално, просто е вбесяващо.
Image
Ето как тука еффекторите се покриват напълно - как да му го туря констрайнта??? Пък и дори да не се покриват напълно, пак можеш се обърка кой на кой е, адски е гадно.
Схематик вю-то не ми е много удобно, като станат много кокалаци, направо свят ми се завива. За мен тва е недомислица.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 12:14 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Sep 01, 2004
Posts: 264
Location: Sofia
Za tebe si si prav i sum suglasen che riginga ne e tolkova udoben kakto v MAYA no kakvoto mojesh da napravish tam mojesh i v XSI :). Nqma da zahvashtame spor de ...shtom ti e po udobno v MAYA znachi XSI ne e tvoqta programa za riging :)


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 12:23 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Mar 07, 2004
Posts: 4253
Location: В панера
Ами в мая не ми е удобно моделирането :lol:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 2:35 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Sep 01, 2004
Posts: 264
Location: Sofia
Az bachkam ot 1 versiq na XSI :) togava beshe ujasna prosto no mislq che e paketa koito se razviva mnogo dobre i promenqt osnovni neshta v programata a MAYA si sedqt ot dosta vreme na edno mqsto i chat pat imat popadeniq kato Ncloth primerno :).


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 2:40 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Mar 07, 2004
Posts: 4253
Location: В панера
А за макса кво да кажем :twisted:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 2:50 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Dec 11, 2005
Posts: 1480
Location: Among Beggars And Thieves
Отарк, досега каквото и да съм питал за Макс отговорът в този форум винаги е бил "еди кой си скрипт/плъгин" или "такава или подобна функция няма". С Пимето съм говорил за XSI (защото не съм го пробвал лично) и винаги ми отговаря: "Разбира се, че го има - това да не ти е Макс-а!"

Да не е съвсем оффтопик - как се справя XSI с NURBS и особено с импорта им от други програми ? На боклукa на Аутодриск и 99 версия да му изкарат нема да оправят този проблем. Толкова ли не можаха да купят някоя готова работеща програма и да и заврат в Макса - те и без това не разработват нищо, а само купуват конкурентните продукти, загробват ги и доят баламите ! :lol:

_________________
665 - The neighbour of the Beast !

Image


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 6:35 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Mar 07, 2004
Posts: 4253
Location: В панера
Е ти май не ме разбра правилно :)

Не можах да се сдържа и изперпедецах тая простотия:
Image


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 17, 2008 8:51 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Feb 26, 2004
Posts: 2659
http://features.cgsociety.org/story_cus ... ry_id=4595


се едно па не е лудница, а ? :D
ефектссс майстърите ше се насерат от кеф, бас ловя :D и не само те :lol:


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!