All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Трябва ми малко помощ с текстуриране,импортиране модел ХЛ2
PostPosted: Fri Apr 25, 2008 10:45 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Feb 01, 2008
Posts: 6
Здравейте! :)
Надявам се ,че някой ще ми помогне с оптимизирането,текстурирането и импортирането на един модел за HL2 8).
Моделът е на Гордън Фрийман.... и мисля че ще стане най-точният правен досега :)
п.с Това ми е първият модел :lol:
Благодаря предварително. :)
Image
Текстурите са готови само трябва да се ъплайнът...


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 25, 2008 10:53 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Feb 06, 2007
Posts: 408
Нещо ти бяга лицето. Трябва да вдигнеш малко повече челото. Сложил си неестествени бръчки между очите. Трябва да свалиш малко мимическите такива около устните. Абе има си още работа, но щом си тръгнал - продължавай. Може и да го докараш :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 26, 2008 3:04 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Feb 01, 2008
Posts: 6
Image
Същият модел с същият наклон като на снимката,само вдигнах леко косата да се открие още челото. :wink:
Таа за бръчките,няма ли да се махнат при текстурирането ??


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 1:08 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Feb 01, 2008
Posts: 6
OK. Щом никой неможе да ми помогне с модела....
Ще питам другаде :cry:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 2:46 pm 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Jul 08, 2003
Posts: 435
Location: 5800
на сърдит ли се правиш? :)
Великден е все пак и всички са избягали насам натам да си починат!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 2:54 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 22, 2005
Posts: 1268
Location: Плевен
Е то това да не е като миенето на чинии, та да хванем да ти помогнем :P
Като имаш конкретен въпрос - питай. Аз до тук видях само един такъв - "Таа за бръчките,няма ли да се махнат при текстурирането ??" - предполагам под "бръчки" имаш впредвид "ръбатите" отблясъци, които се получават по челото. Това е заради малкото полигони и при моделите за игри е нормално. Може да се избегне като се направи normalmap, но това е друга тема :). Обаче хич не мога да разбера, какво е това черното на челото му? И като си направил текстурите, направил ли си преди това UV разгъвка?

П.П. Съмнително добре си се справил, като за първи модел :?.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 7:52 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Feb 01, 2008
Posts: 6
хаха :D
Ами моделът е сглобяван... от още 2, пипнах го тук-там. :) (естествено имам разрешение от създателите ;) ) Сложил съм valveBiped.Енвелоупнал съм го за модела.
И текстурите са ми готови.
Но при QC фаила и при слагането на текстурите нещо не се получи...
Това ми е проблемът


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 8:46 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Sep 12, 2006
Posts: 1968
Location: София
Та, ок...
да питам и аз, тогава... щото май не ни отговори.
Какво е това черното на главата му ?

_________________
http://stoynov.portfoliobox.me/


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 8:53 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Feb 01, 2008
Posts: 6
Ами мисля че е коса :lol: ...
(така си беше моделът ;) )


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 10:04 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 22, 2005
Posts: 1268
Location: Плевен
Хвърляш се още от първия път на най-трудното :). Аз досега не съм експортвал человеци, щото не съм и правил такива :). Пробвай първо с нещо по-лесно, като стол например, и чак като разбереш как става се мъчи с господин Свободенчовек :). Защото не е въпрос само до ригване и текстуриране - има цял куп други подробности, като морфове за лицеви анимации и т.н. И ако случайно от всичките файлове които трябват за компилирането(а те не са малко), само в един имаш една незначителна грешка, модела няма да ти се компилира. За това се почва примерно от prop_static, щото там са 4-5 файла само и няма къде толкова да сбъркаш.
И най-важното - когато незнаеш как се прави нещо, декомпилираш подобен модел, разучаваш обстойно и почваш малко, по-малко да заместваш твоя модел на негово място.

Успех!!

П.П. Ако не си се ориентирал още:
http://developer.valvesoftware.com/wiki ... n_Overview


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 29, 2008 11:35 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Feb 01, 2008
Posts: 6
Thanks Dude :) !
Бай да уей , надявах се че някой от ТеамСървайв ще се обади по тази тема :) ;)


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!