All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ] 
Author Message
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Sat Nov 29, 2014 2:14 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Понеже не съм описвал на български какво е Крум, сега го правя
Представлява яко млатене с всякакви чудовища в трето лице.
Ти си Крумчо, който се прибира в селцето си Надарево, и го заварва цялото разрушено и всичките му близки отвлечени. Крумчо решава да ходи да покаже на тия дето са го направили, че много са сгрешили и не знаят с кого си имат работа.
За разлика от други hack'n slash игри в КРУМ последното нещо което трябва да правите е да цъкате нон-стоп "удър", тъй като в битките има много тактика и трябва да знаеш кога да нападаш и кога да блокираш.Има и доста комбота
Приключението се развива в няколко напълно различни свята - от "Омагьосаната Гора" до "Вулканите на Стара Планина",(не че има вулкани в Стара планина, ма то и орки бойци няма )

На страницата в стийм има видея и картинки, ще се радвам ако ви хареса да я подкрепите с едно ДА.

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Thu Dec 04, 2014 12:34 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Feb 18, 2004
Posts: 290
Location: Burgas
Страхотна работа, спомням си още първите постове, когато играта беше почти празна. Извървял си дълъг път и си свършил ужасно много неща. Цъкнах едно лайк, в клюкарника и споделих. За Стеам нямам регистрация и мисля че трябваше да купиш нещо за да гласуваш, там няма да мога да те подкрепя. В Indiegogo ще дам едно рамо, с малък принос.

Това е от мен. Успех!


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Sun Dec 07, 2014 4:56 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 254
Аз не мога да гласувам, тъй като не ползвам "Steam" и "Indiegogo", но те подкрепям в начинанието ти и се радвам, че упорито се учиш и стараеш вече толкова години за постигането на мечтата си да направиш собствена игра, и то на българска тематика! :) Извървял си немалък път в развитието си (и аз следя играта още от зародиш) и се вижда как играта вече е придобила по-завършен вид. Успех в "Indiegogo"! :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Tue Dec 09, 2014 12:03 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Благодаря, незнам дали ще има успех индигого кампанията(по-скоро не), но благодарение на нея научавам много неща за маркетинга и рекламата.

А ето и нещо интересно - на скоро дадох интервю за играта в NEXTTV предването по BoxTV за игри:
[youtube]http://youtu.be/rkXAb9ppdWI?list=PLsu1e8m7Y8sP0TzqBjQR1zEELQmI_hrPM[/youtube]

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Fri Dec 19, 2014 3:23 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 254
Ето някои съвети, които, мисля, ще ти бъдат от полза и ти гарантирам, че ако ги въведеш в играта, 99% ще хората ще са много доволни от тях. :)

1. В момента, когато героят види противник, докато си върви и се чува спокойна музика, трябва да се чува някакво прискърцване в стил филм на ужасите. И едва тогава да се чува по-забързаната музика с българско звучене. С това прискърцване ще се създаде отлично пресъздаване на внезапното напрежение и изненада, предшестващо битката.
Още по-добра и разнообразна атмосфера при игра би се получила, ако при забелязване на противник още отдалече, при последващото приближаване до него, понякога (на случаен принцип) да се чува не забързаната българска музика, а просто спокойната мелодия до момента да се заглуши постепенно и да останат чуваеми единствено звуците от оръжията и виковете на главния герой и противника/ците. За да се получи и момент на напрежение, може все пак да включиш и забързаната българска музика тогава, когато героят ни понесе поне 20-30% щета, което ще е хем знак за играча, че трябва да внимава, хем и да повиши чувството за приток на адреналин.

2. Промени поведението на камерата така, че... :
а) ... при гледане напред да можем да виждаме тялото на героя до средата на прасците (но не и ходилата му);
б) ... при гледане нагоре да можем да виждаме героя в по-близък план (както е в момента, до гърба, но не по-надолу). Това ще позволи камерата хем да е малко по-близо, за да виждаме по-добре това, което героят гледа нагоре, хем и да се създаде усещане за съсредоточаване върху гледката, вместо върху героя;
в) при гледане надолу да виждаме цялото тяло на героя, плюс поне още половин-един метър зад ходилата му.

В общи линии, камерата трябва да я закачиш малко над- и зад главата на героя, като добавиш и плавна промяна на фокусирането според ъгъла ѝ на наклон. Нещо като показаното на тази картинка:
http://i.imgur.com/bBFqMzQ.png
Ако добавиш и клавиш за бърза смяна на три различни отдалечености на камерата, още по-добре (нормална, близка, далечна). Има хора, които ще предпочетат да виждат героя в по-близък план, а други пък ще искат да имат по-добър обзор около героя, съответно да го виждат по-отдалече през цялото време.

3. Направи виковете на героя на случаен принцип, за да не са толкова повторяеми. Не е необходимо той да вика при всеки замах. Може да се пропуска всяко трето викане/пъшкане, когато ударите са изпълнени бързо един след друг.

4. Удари след скок - ритник в лицето на противника или скок и разсичане с брадвата отгоре-надолу. Добре би било, ако при скок камерата леко се отдалечава, за да виждаме по-добре около героя.

5. Противниците в момента се обръщат към героя и в повечето време парират удари, понякога замахват. Направи битките малко по-предизвикателни, но не с увеличаване на противниковата щета, а с по-раздвижени противници, които заобикалят странично, или понякога леко се отдръпват, за да нападнат (което в този миг е предпоставка тактически да се отместиш странично и да нападнеш отстрани или в гръб вече нападналият противник).

6. Понамали това сияние (bloom или каквото там ползваш като ефект), понеже е леко натрапливо в момента, сякаш цялата картина е размазана, и се получава напрягане и по-бърза умора за очите.

7. Не съм пробвал играта в последните ѝ издания, но ако липсват български менюта - добави ги. :) Ако ти трябва помощ за правилните преводи на български език, свиркай. Например: "hack and slash" = "кълцалка", "beat 'em up" = "тупалка", "level" = "ниво", и т.н.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Sat Dec 20, 2014 8:25 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 254
Направих малко допълнение към точка 1 горе. :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Sat Dec 20, 2014 8:27 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Благодаря за фийдбак-а!
- Идеята за звуците и музиката ми допада, може би ще се постарая да я преправя по този начин.
- Това с камерата ще стане мноого трудно, защото от самото начало играта е мислена за този тип на камерата(олд скуул) и много от сетингите са дълбоко вплетени в геймплеъ, така че едва ли ще се нагърбя да ги преправям.
- За противниците не съм съгласен, знам че не съм пускал скоро демо, но когато пусна ще разбереш пойнт-а ми...сега са твърде силни и твърде добре успяват да те прецакат..не мисля, че има нужда да ги правя още по-хитри, при положение,че сега аз немога да убия двама наведнъж.
- За bloom-a си прав, и затова мисля да има сетинги, с който да си го настройват играчите ако не им допада стандартния.
- За БГ, както и за останалата локализация определено ще ми трябва помощ, така че като дойде момента ще те потърся ;)
Мерси отново!

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Sun Dec 21, 2014 3:16 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 254
Идеята за по-раздвижените противници е именно с цел да се създаде по-предизвикателни (тактически и като разнообразие, а не като трудност) битки, в това число включвайки и повече възможности да победиш противника/ците, след като са отстъпили и замахнали отново с отскок (което е много успешен модел в някои класически за жанра игри). :) Това е особено добре приложено при противниците в "The legend of Zelda: Ocarina of time". Там хем при битка с едрите скелети (не обикновените малки, които са глупави като чувал с картофи) и някои главатари можеш да пострадаш лошо от един удар, хем и можеш ти да накажеш също толкова смъртоносно нападащия противник, ако си достатъчно ловък с отстъплението и светкавичният ответен удар. :wink:


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Sun Jan 11, 2015 5:28 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Ето до къде стигнах с инвентара в играта. Още не е готов на 100% , но работи доста добре. Остава да направя малко ефекти по него, звуци и хубав курсор, да си отива с играта.

[youtube]http://youtu.be/riOalDLkCHw[/youtube]

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Sun Feb 08, 2015 9:42 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Стартовата сцена е почти готова:
http://youtu.be/no9_GNofqdc

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Mon Feb 09, 2015 12:11 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 254
Добре се е получила началната сцена! Едно палче и от мен. Препоръка - дрехата да се движи поне два пъти по-бавно, защото в момента е малко странно тревата едва-едва да се полюлява, а дряхата буквално да "танцува" бързо. Бурята на заден фон е добро попадение. :)

Ето го и преводът на надписите от началния екран:
Започни нова игра
Продължи играта
Настройки
Екип


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Mon Feb 09, 2015 1:06 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Feb 18, 2004
Posts: 290
Location: Burgas
Мисля че ще изглежда по-добре, ако намалиш скороста на движенията в сцената. Някак си е забързана в момента. Ще изглежда готино и да прехвърчат някакви неща пред камерата, листенца примерно или отломки от метеоритите :)


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Mon Feb 09, 2015 3:09 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Мерси, ами аз вместо да забавя знамето увеличих скороста на тревичките и сега ми се струва че пасват.Добавих и светкавици.
Относно партикълите...то има доста неща..пушеци,партикъли от огън, падащи метероити...незнам, след някой и друг ден пак ще я прегледам и може да променя/добавя още нещо.
Ето го новото видео:
http://youtu.be/XvYKodjIm_o

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Mon Feb 09, 2015 8:49 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 254
С малко повече прахоляк и единични късчета от отскубната от вятъра трева в близък план наистина сцената ще бъде по-добре. Малко повече драматизъм да има. Но все така си мисля, че е добре да забавиш това знаме, защото много се е разбързало и заради това създава усещането, че се вее по много неестествен начин. Може да добавиш още малко трева зад сегашната налична, тъй като тя в момента изглежда така, сякаш е образувана от само две редици и отзад е празно. Също така, повечето тревни стръкове играят някакъв ритмичен танц наляво-надясно, подобен на движението на водораслите - отвесно нагоре и плавно, което не се среща при нормалната трева на сушата. Би следвало при буря тревата да се вее силно настрани, а не да е отвесна. https://www.youtube.com/watch?v=TJay0SFYF2g


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: "КРУМ"
PostPosted: Tue Feb 10, 2015 3:34 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Може в бъдеще да го дооправя, засега това е крайният резултат:
http://youtu.be/1LBKigkOevQ?list=UUq1LxO4ZwvKaPN4fVwHsDKw

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!