All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ] 
Author Message
 Post subject: "КРУМ"
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 12:48 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Здравейте, най-накрая успях да завърша отчасти батъл мода в играта която разработвам на блендър. Може би я помните бях поствъл демо веднъж в този форум.
Важно: за да удряте противника трябва да задържите атак бутона около секунда..иначе няма да се получи колизия между врага и оръжието.
АИ -то е завършено отчасти затова ще ви се струва отвреме навреме, че врагът е малко "неадекватен" ;)


Очаквам коментари, идей и критики. :))

_________________
42!?


Last edited by ha on Thu Jun 16, 2011 11:44 pm, edited 5 times in total.

Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: "КРУМ" - демо - батъл мод и АИ на врага
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 1:59 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Jul 09, 2007
Posts: 281
като за човек който саме правил 3d игра браво трябва да поработиш малко върху движенията на човека и противниците-това ролева игра ли ще бъде


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 2:11 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Aug 15, 2004
Posts: 1803
Location: София
Графика-много е мрачно,трябва да го светнеш повечко.

Интелект- нещо не всеки път го удрям тоя и трябва да си супер близко :?

Движения-тичането куца :(

автора-супер е човек,като цяло едно голямо ЕВАЛА за инициативата,ако търсиш помощ за модели и тн.съм сигурен,че доста хора ще помагат :)

_________________
Director Visual Method Bulgaria | http://www.visual-method.com
dimitar@visual-method.com


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 2:33 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Да, за движенията си прав, анимациите са сравнително бързо направени ,защото бях много зает с програмирането на АИ-то и изобщо средата и интеракцията, тепърва мисля да изглаждам анимациите и моделите. Околната среда е набързо скалъпена тя не е за гледане..просто място кадето да сложа каръктерите..истинската ще е много по-детайлна. Колизиите малко куцат, но и това ще оправя.
Относно играта...мисля да е 3-ърд пърсън акшън адвенчър...мазало с много кръв и зарибяващ гейм плей с много добър интект на нпц-тата.

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 10, 2007 9:53 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Какво мислят от BlenderArtists за нея:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=107108 :wink:

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 10, 2007 11:24 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 22, 2005
Posts: 1268
Location: Плевен
Похвално е, че си се захванал с това и при това се справяш много добре! До колкото прочетох, искаш да направиш една много детайлна околна среда, не само като полигони, но и като "живот". Като цяло, нещо толкова мащабно е трудно да се направи от един човек, защо не си направиш екип и да си потърсиш хора? Предполагам все ще има заинтересувани хора за това.
Аз с радост бих помагал, но вече се занимавам с един мод. И все пак за разни дребни неща съм насреща :).

УСПЕХ!!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 15, 2007 4:35 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Играта я правя сам засега..но ще се радвам на помощ за моделинг на нивата и околната среда,както и идей за единици и сюжет, който все още липсва.Smile)
А междувременно на адреса по-долу е ново демо - с доста подобрения по скриптовете..врагът вече е активен и ще трябва да се защитавате ако искате да останете
живи. Wink Освен това е нощ..малко се заиграх да видя как би изглеждала една нощна сцена...

http://www.depoilab.com/temp/krum_night_window.rar

P.S.
БТВ...музика и звуци също липсват, мога да намеря много звуци от игри..но ми се иска нещата да са изцяло собственоръчно правени.

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 17, 2007 8:36 am 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Jun 16, 2004
Posts: 1667
Location: Пловдив
Офф, досега имах проблеми с компютъра. Както и да е, ето най-после и малко (доброжелателни) :wink: съвети и забележки от мен:

1. Теренът не бива да става по-светъл от въздуха в далечината.

2. Светлината не бива да следва погледа на героя.

3. Героят не бива да става трудноподвижен, когато е в близост до противник (ужасТ). В добавка, би било добре, ако при приближаване на противник, камерата да се отдалечи малко от нашия човек, за да го виждаме по-добре. Друг вариант - ръчно избиране на няколко вида гледни точки, със съответния клавиш C (camera).

4. Гледната точка, когато се стреля с лък, трябва да е наобратно - в момента гледаме зад гърба на героя (отляво), за да видим пътя на стрелата. Трябва погледът да е пред лицето му (отдясно). Справка - камерата в RE4.

5. Няма да е зле и ако героят става полупрозрачен, когато камерата е твърде близо до него и закрива половината гледка. Особено в напечени ситуации много ще помогне.

6. Смяната на оръжията с колелцето трябва да е на въртелив принцип:
меч > брадва > лък > боздуган > меч > брадва > лък > боздуган > ...

7. Прибиране/изваждане на оръжието и щита - с натискане на колелцето надолу (и по-точно, на вграденото копче в него). С прибрано оръжие героят преминава в ръкопашен режим на бой, а може и да мести, носи или вдига обемисти предмети или противници.

8. Комбинациите с удрянето в различните посоки не бива да са толкова мудни. Трябва да се оправи и прекомерното преместване на героя, още преди да е замахнал - в момента някак си плава странично, докато замахва, и това го прави уязвим.

9. Скокът от стръмно надолу би следвало да е по-дълъг (в момента няма значение накъде скачаш - разстоянието е еднакво, дори и да си скочил срещу стръмен склон).

10. Някакъв символичен мерник за лъка ще спести 90% от изстреляните нахалост стрели.

11. Задържане на лявото копче на мишока = вадене на стрела, поставянето и на лъка и опъване на ремъка му. Докато е задържано лявото копче, натискаме и дясното - ето, че вече знаем как се стреля. Ако след задържане, пуснем лявото копче, без да натискаме дясното, героят ни отпуска стрелата и я прибира при останалите. А колкото повече се задържа лявото копче, толкова по-мощен и далечен ще е изстрелът след това. С натискане на дясното копче (без да пипаме лявото), героят ни цапардосва противника с лъка по лицето. Това е в случай на прекалено приближил се противник, понеже с лъка сме уязвими при подобни ситуации.

12. Блокът с щита е твърде муден.

13. Удар след скок трябва да е или ритник от въздуха (задължително, ако сме с лък в този момент), или разсичане с оръжието.

14. Когато държим лък, НЕ бива да сме толкова бавни - забавянето трябва да е само тогава, когато се прицелим с него.

15. Десният Ctrl е клякане.

16. Докато сме задържали Ctrl и вървим нанякъде, героят ни се промъква крадешком.



ПП: В момента не се сещам за друго, относно начинът на игра :) После може да има и още.

_________________
http://www.3dbg.com/phpBB2/viewtopic.ph ... 8&start=15
PM me if you want to see the original posts at "Пежо концепт." topic :)
http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=731817
ПРИМКА на английски език е loop :P


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 17, 2007 8:50 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Ха, благодаря за коментарите, доста работа ми отвори;)
Ще ги имам впредвид...съгласен съм с повечето от нещата.

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 17, 2007 2:45 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Jul 09, 2007
Posts: 281
а звук-от стъпки,от удряне по поротивника,не е нужно музика...
сам ли ще го правиш


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 17, 2007 3:32 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Имам бегли познания с озвучителния софтуер..soundForge, Fruttyloop..до там ми стигат знанията...съмнявам се, че ще направя качествени звуци,камоли музика, знам,1е по принцип звуците се записват с микрофон от подходящи източници..примерно си в гората и ходиш по клечки и записваш с микрофона..и после се обработват. Мога да си набява много звуци от други игри...но би било хубаво да са си уникални.

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 17, 2007 5:42 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Jul 09, 2007
Posts: 281
най-добре използвай саунда на някоя игра-Gothic 3 например тя има подход саунд,щот то иначе е Simply impossible да го прлавиш сам


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 17, 2007 11:05 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Aug 15, 2005
Posts: 273
Location: plovdiv
под вирус глиста много ми лагва 2.8гхз 1,5г рам

_________________
Image


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 17, 2007 11:38 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Mar 06, 2005
Posts: 544
Location: Велико Търново
MSVCR71.dll was not found :(

_________________
Image


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 18, 2007 9:30 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 30, 2004
Posts: 126
Location: София
Да забелязах, че на някой машини, лагва нелогично...предполагам, че това е свързано с OpenGL-а и драйверите на видео картата ти...нещо не се разбират с играта...vastril4o ти си втория човек, който има този проблем.
FeLix това е виндоус системен файл...мисля, че е нещо от длл-ите на директХ-са MSVCR-(Micro.Soft.Video.Card.Reader), 71 е 7.1-DX- май.

DOBATA прав си ,но си нямаш на идея как се гледа на това (ползване на чужди работи) в западните форуми и изобщо назапад. И според мен са си прави хората..време е и ние да се научим, че има интелектуално право и не е законно да се използва без съгласието на притежателя.

_________________
42!?


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!