All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: Spherebot
PostPosted: Sun Sep 09, 2018 11:18 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jan 18, 2015
Posts: 46
едно роботче, което направих за сегашния CG weekly

Image

Image


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Tue Sep 11, 2018 2:55 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Dec 22, 2012
Posts: 722
много е яко мене ме кефи ...


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Tue Sep 11, 2018 3:27 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: May 10, 2008
Posts: 454
Location: София
много много приятно роботче, браво !

Леки коментари, надявам се, полезни:
- целия нормал мап ми идва много хомогенен, може би го направи някъде по-гладко, другаде където е удрян - по ръбове и изпъкнали места - по-остъргано
- и албедото е доста хомогенно.
- шиповете са ми много лъскави, малко се цепят от цялото нещо.
- осветлението ме кефи
едно време чичко Neil Blevins правеше уникални туториали по темата, надявам се да ти е полезно : http://www.neilblevins.com/cg_education ... l_2016.htm
принципите са еднакви незавизимо кой софт ползваш.

Успех !

_________________
https://www.behance.net/hristo_dinev


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Tue Sep 11, 2018 8:52 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jan 21, 2007
Posts: 269
Location: Бургас
Страхотна идея и такава една татуинска атмосфера. Няма да покрие минимумите за въглеродни емисии май :) Чудно е за гледане.

jazznazz wrote:
... шиповете са ми много лъскави, малко се цепят от цялото нещо...
- и пружинките, и пружинките.

_________________
Лаптоп за работа, телефон за снимки и вазелин за г*за НЕ ПОЛЗВАМ


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Tue Sep 11, 2018 10:08 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 256
На мен цялостно ми харесва идеята. Осветлението е достатъчно достоверно.
Ще се присъединя към написаното за пружините:
- Те обикновено са с навивка по посока на часовниковата стрелка (като резбата на винтовете и гайките), а не наобратно.
- Необходими са по-малко навивки, защото в момента пружините не могат да се свиват достатъчно и да поемат удари.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Wed Sep 12, 2018 2:05 pm 
Offline
модератор
User avatar

Joined: Jul 09, 2003
Posts: 2581
Location: Sofia
BOBl wrote:
- Необходими са по-малко навивки, защото в момента пружините не могат да се свиват достатъчно и да поемат удари.


... и ако бяха по- тънки, зад тях можеха да се види хидравликата, която реално задвижва краката. Щото само на пружини не става ! :)

Но за цялостно усещане - браво ! =D>

_________________
Пред винкела всички са равни !

18 години GameDev - 18 години цирк !


http://www.youtube.com/user/demiurg3D/videos


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Wed Sep 12, 2018 9:56 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jan 18, 2015
Posts: 46
що се отнася до пружините ;д не знаех, че си имат конкретна посока на навиване, а за дебелината и това колко са прибрани доста исках да ги направя да изглеждат функционални, обаче накрая реших, че предпочитам да се придържам към по толупестата визия. просто тънки пружини не седяха добре :Д

за шейдърите ... там се радвам на критика :Д този тук ми е първия по сериозен опит да правя нещо в събстънс пейнтър и всякакви насоки биха били полезни, защото доста от премето изкарах в това да мисля как нещо ще се случи в програмата, и не толкова изглежда ли наистина адекватно


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Sun Sep 16, 2018 9:44 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 07, 2014
Posts: 647
Като гърмян и препатил, знам че нема такива чистички и лъскави лещи в прашна среда... После идва ред на баня с изопропилов алкохол и много каруцарски изразни средства. То и на стъдовете мое малко прахоляк по дупките и въобще, както се каза. Няма на света повърхност, дето да не хваща прах и паяжина. Наздраве!


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Mon Sep 17, 2018 6:13 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 04, 2012
Posts: 256
Ако трябваше аз да проектирам и произвеждам такъв робот, то със сигурност щях да направя така, че лещите да са снабдени със система за постоянно обдухване на повърхността им със струя въздух през някакви фини дюзички около тях. :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Mon Sep 17, 2018 11:13 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 21, 2005
Posts: 1356
Location: СЗ-Сф
е, аааааааааре са, пуритани такива :)
На единия не му било достатъчно мръсно, на другия хидравликата не се била виждала, третия лещите нямало какво да ги обдухва... :D
то технически погледнато и движението по вертикалната ос в пивота на краката не е много ясно как става, ама това ли е най-важното?!

Работата има качества и ми харесва. Това е правено за конкурс за персонаж. Кръгъл.
И! - Има си го излъчването на механичен персонаж. Който е кръгъл! И не просто това ами е и cute. Начи не че искам да се заяждам, ама следвайки логиката ви би трябвало да анатемосаме дизайните от Cars поради недостатъчно артикулирани дабълУишбоунове на главния персонаж :D
Супер си е топчето!

P.s. и го казвам, като човек, който обича да слага двойни носачи по дизайните си навсякъде за щяло и нещяло :D :D :D :D

_________________
брадато българче. с пушка. автоматична.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Wed Sep 19, 2018 2:11 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Sep 19, 2018
Posts: 6
Разгледах конкурса, и на мен ми харесва и ми се вижда като над средното ниво спрямо другите творби. Смяташ ли да развиеш концепцията и да го направиш сгъваемо до сфера? Като гледам формата на краката, направо си "плачат" да се приберат към корпуса и цялото това нещо да се затъркаля по равните терени и да се разгъва само когато види зор, или за конкурс. :D

Да питам, че съм начинаещ и не съм наясно. Ако моделът е сай-фай, допустимо ли е да не се слага износване или да е комбинация от перфектни и обикновени материали, както е усещането при това роботче, или не се гледа с добро око на такива неща?


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Spherebot
PostPosted: Wed Sep 19, 2018 6:56 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jan 18, 2015
Posts: 46
еми, концепта почна от там да е топка, която да се разгъва във важните моменти, обаче лека полека готино изглеждащата визия измести функционалността в пътя ми на мисли та ще си остане такова, само напомнящо на нещо дето се изтопчва

що се отнася до това какви материали ще редиш си зависи в каква среда ще го навреш. може да видиш, в темата на Пайкър, че едни и същи модели са представени по няколко различни начина много добре и седят добре и мръсни и изчистени, просто защото (освен че са добре пипнати) са в подходящата среда.


Top
  Profile E-mail  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!