Напоследък (последните година и половина-две) уъркфлоуът ми като концепт-артист се промени драстично. Все по-често процесът на работа ми е молив>маркери, след което 3д-подложки(които после оувърпейнтвам)/или направо моделирам идеите си преди да ги подам за последващата обработка и интегриране в играта. Забелязвам, че не съм сам в този си подход. Основните 3д софтове, който ползвам са Sketchup и Zbrush. Бръша по-скоро инцидентно, ако се налага някаква органика на места, за хард сърфис намирам скечъпа за много по-добър, интуитивен и лесен за работа софтуер. А тъй като основно железа работя...

Понеже ще се намери някой да пита защо скечъп - ами защото е безплатен. Когато си нает във фирма като 2D artist и от тебе се искат next level визии, но отказват да ми купят Maya - решението за мен е безплатен Sketchup с няколко платени плъгина (на обща цена около $30-$40 максисум) и получавам ИЗКЛЮЧИТЕЛНО добър моделинг софтуер.
пускам някакви картинки от последните месеци:
тоя гъз е основно скечъпски, части от торса са зибръш.
концепт на хартия:

модел



тия вече са плътно само скечъп




http://george-tanev.tumblr.com