All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ] 
Author Message
 Post subject: Custom choppers
PostPosted: Tue Jun 05, 2012 7:33 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
Image

Image

Image

Още визуализации можете да видите тук :)


Last edited by BorislavKostov on Sun Dec 23, 2012 1:55 pm, edited 1 time in total.

Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Tue Jun 05, 2012 3:25 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 23, 2006
Posts: 241
Location: София
Браво :wink:


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Tue Jun 05, 2012 4:37 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jan 21, 2007
Posts: 252
Location: Бургас
уухаа манЯшко :) моделинг на CAD ниво!

(що не тури и един хром и по джантите, де :( и много крива перспектива на 1-вия шот, твърде широк ъгъл и изместен център май, иначе - перфе)

_________________
Лаптоп за работа, телефон за снимки и вазелин за г*за НЕ ПОЛЗВАМ


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Wed Jun 06, 2012 7:21 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
Благодаря :)
XIIID - не си падам много по хрома, иначе и двигателя можеше да е целия блестящ, а не само ребрата на цилиндрите. За перспективата си прав, но така си го харесах. Яд ме е само, че не се виждат така добре флейковете на жълтата боя, но ми беше втръснало да рендирам наново и наново и така и да не завършвам проекта. Може би в бъдеще ще направя нови рендъри, но не се знае кога :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Wed Jun 06, 2012 10:14 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jan 21, 2007
Posts: 252
Location: Бургас
аз не че съм по лъскавежите, ами така и така го имаше поне да опише джантите да се разграничат от гумите малко имах предвид - или някакъв жълт ринг примерно, че така материалите им еднаквеят.

още веднъж поздравления за добрата работа!

(пп фарчето не е ли мъничко?)

_________________
Лаптоп за работа, телефон за снимки и вазелин за г*за НЕ ПОЛЗВАМ


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Thu Jun 07, 2012 8:25 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
Има нещо такова, но исках джантите да са черен мат, каквато беше и рамата в първоначалните варианти на рендиране. Материалите на гумите ги бях нагласил като за предишната схеман а осветление, но след като я смених не ми се занимаваше отново с тях. Фара за мен е достатъчно голям, но bump map-а му не е достатъчно добър :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Mon Sep 10, 2012 9:09 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
Old School.

Image Image Image

Повече инфо - тук.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Tue Sep 11, 2012 12:28 pm 
Offline
потребител.
User avatar

Joined: Apr 13, 2004
Posts: 1050
Хах... какво ще значи "моделинг на CAD ниво"? :)

Аз мисля, че имаш така.. още работа по тези материали дето си сложил. Имаш един приличен модел, дето може да ти е отправна точка да направиш много хубави рендери. Иначе... положението в момента е - модела е по-хубав от представянето му.

Разнообрази ги малко тия бои, както се казва - един размазан отпечатък от пръст да сложиш и ще стане все едно преди 10 секунди си го оставил за да снимаш. Мхм

_________________
Mihail Popov


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Wed Sep 12, 2012 6:48 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
Благодаря. Мапването на текстури в keyshot е много досадна работа, затова избягвам този момент всячески. За рендърите си прав, но вече започнах следващия си модел и едва ли скоро ще рендирам отново този. Ако имаш други конкретни съвети по отношение на материалите и осветлението - сподели :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Wed Sep 12, 2012 8:04 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 23, 2006
Posts: 241
Location: София
Bethoven wrote:
Хах... какво ще значи "моделинг на CAD ниво"? :)

Нищо не значи, безсмислено е! Както и в полигоналното моделиране, така и в Нърбса "нивото" зависи от уменията на конкретния моделер, както и от софтуера. Ако говорим за Technical surfacing, това е друга губерня! Що се отнася до конкретния модел - хубав е, но мисля че има още какво да се направи. На места хайлайтовете "играят" и ми е трудно да го различа от обикновен поли модел.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Thu Sep 13, 2012 7:37 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
6a6o, къде например?


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Thu Sep 13, 2012 7:51 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 23, 2006
Posts: 241
Location: София
BorislavKostov wrote:
6a6o, къде например?


На базата на тези картинки, които си пуснал, ми се вижда че червения капак под кормилото (или както там се казва) има колебания в хайлайтовете. А и самата форма е твърде колеблива! Възможно е и да бъркам разбира се, но поне това се вижда от картинките. Също така, преходите между повърхнитите пак на същия капак не ми харесват (ако виждам правилно де) В предната част, хайлайтовете ти се "чупят" а не преминават хармонично в преходите, което значи че нямаш нужното подравняване G2 или ако го имаш, не си го направил добре, и така.
Не се заяждам :wink:


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Thu Sep 13, 2012 1:07 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
Това е резервоара. В хайлайтовете сами по себе си едва ли има колебания. Във формата обаче има - ясно се вижда тук:

Image

Гледайки от ляво на дясно външната повърхнина е изградена от две дъги. Това не ми харесва, но така и не го оправих. Двете дъги тангират в равнината на апречно сечение, но по тази външна повърхнина не изглеждат толкова добре. Освен това има малко "вдлъбване" където се сменят и цветовете. Не исках да ползвам текстури заради всички проблеми с мапването, с които се сблъсках предишния път. В последствие обаче, след като 'отпечатах' разделящата линия реших да пробвам да вдлъбна повърхнината и взе, че ми хареса. Когато целия резервоар е в един цвят изглежда дори по-добре. Не знам за какво (G2) подравняване ми говориш, не се занимавам с полигони, както знаеш. Има радиуси на закръгление в КАД модела, а след това как точно модела е бил интерпретиран при импорта в Keyshot - не знам :) В общи линии съм съгласен с вас - има още много какво да се желае от рендирането, но за сега толкова мога. Моделирането и въобще дизайна са ми много по-интересни.

П.С. "малко" съм прекалил и с шарпенето в PS, но вече ми се спеше и не съм обърнал достатъчно внимание :)


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Sat Sep 15, 2012 2:05 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jan 21, 2007
Posts: 252
Location: Бургас
спецовете имат предвид, че не осигуряваш достатъчно гладки преходи между повърхнините - G0 - непрекъснатост от нулев ред (общ ръб); G1 - на ниво допирателна (непрекъсната 1-ва производна математически); G2 - на ниво кривина - именно за гладкост в отраженията и т.н.

с тия филети от цилиндрични преходи в ръбовете на резервоара си го докарал до (G1), малко аутокадски стои :) иначе при подобна топология можеше да стане и с гладки преходи, ама не знам с каква програма работи:
Image

Bethoven wrote:
Хах... какво ще значи "моделинг на CAD ниво"? :)
... положението в момента е - модела е по-хубав от представянето му

нещо такова значи :) демек моделирането понякога има други цели вместо картинка накрая, но в този форум трудно се приема идеята...

6a6o wrote:
Нищо не значи, безсмислено е! Както и в полигоналното моделиране...

сериозно? я вкарай някой намачкан меш от макса в производство... ше стане ли с мешсмут, или някоя маймуна, дето хабер си нямала от материали, композиция и осветление ще се наложи да го премоделира?

_________________
Лаптоп за работа, телефон за снимки и вазелин за г*за НЕ ПОЛЗВАМ


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Custom chopper
PostPosted: Mon Sep 17, 2012 9:29 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 10, 2012
Posts: 13
XIIID, благодаря за отговора, даде ми тема за размисъл :)


Top
  Profile E-mail  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!