All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Wed Nov 01, 2017 8:23 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 20, 2013
Posts: 6
Здравейте, в 3ds Max 2018 имам малко странен проблем. В един обект който е начертан от линии и конвертиран като Поли, трябва просто да пусна с Cut, ребро от горното ребро до долното. Добре, но вместо това, реброто се изчертава точно от единия диагонал до другия. Няма включени никакви прилепвания. Ако в същата сцена има куб или друг обект, там Cut работи нормално, само на обекта който е от линии по някаква причина не иска. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и има решение ще му бъда благодарен. 3ds 2018 +sp3
Image


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Wed Nov 01, 2017 8:44 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 01, 2014
Posts: 162
Изтрии еджа който цепи на 2. И тогава пусни един по средата. Но не виждам логика да го правиш с линии. Започни с плейн и драгвай в shift-a.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Wed Nov 01, 2017 9:02 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 20, 2013
Posts: 6
Като го изтрия пак се появява на същото място. Не мога да създам вертикално ребро, Аз се мъча да създам вертикално, то става диагонално. С плейн е същата работа, няма разлика.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Wed Nov 01, 2017 9:49 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Nov 25, 2014
Posts: 73
Аз не използвам CUT. Не ти трябва и ти да я използваш. Вместо нея използвай connect. Как става. Правиш един Plane. Който конвертираш в editable poly. Натискаш "2" и ти селектира edges. С мишката селектираш горен и долен ръб и натискаш бутон connect. Ще ти го одреже точно по средата. След това натискаш"1" за vertex и с мишката си местиш точките където си искаш. CUT е опасна за начинаещи.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Wed Nov 01, 2017 10:38 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Apr 20, 2010
Posts: 93
Понякога такива геометрии ако са много пъти конвертирани и така нататък прави такъв проблем, просто направи един плейн и си намести вертексите и тогава почвай да кътваш и да конектваш.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Thu Nov 02, 2017 6:44 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 20, 2013
Posts: 6
Геометрията е създадена, конвертирана и толкова. Този проблем го няма в по старите версии на програмата под 2017 надолу.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Fri Nov 03, 2017 1:56 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 01, 2014
Posts: 162
Чак не ми се вярва с плейн да е същата работа. Тогава друг метод, както споменах по горе. Правиш плейн, edit poly, кликваш на еджа и драгваш с натиснат shift. Няма, как да не се получи. Казваш, че нямаш активиран снап... хмм.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Проблем с 3ds Max 2018
PostPosted: Fri Nov 03, 2017 6:17 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: May 20, 2013
Posts: 6
Да със Shift + Drag работи, Cut на плейн не работи. Еджа отива на където си иска. Обаче забелязах нещо друго. Това се проявява само в ортогонален изглед. Засега. Малко като се промени изгледа и всичко си е наред. Също така този проблем за сега е само в тази сцена, ако се създаде нова сцена, всичко е наред, но не съм сигурен докога.


Top
  Profile E-mail  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!