All times are UTC + 2 hours



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Насоки при правене на проект
PostPosted: Mon Nov 06, 2017 10:15 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Feb 08, 2013
Posts: 32
Здравейте, искам да помоля за съвети и насоки, по отношение на правене на един проект. Захванал съм се да правя модел на кораб (от -до). Проблема е че досега не съм се захващал с подобни големи проекти и основно само моделирам, без ънрапване, текстуриране и рендер. Последните две са ми доста слаби, но се опитвам да уча в движение.

Та съветите които търся са от рода на: примерно кое как е по правилно да се направи, ънрапване или текст., по време на създаване на модела или след като се завърши, подобни неща. НЕ ИСКАМ НИКОЙ ДА МИ ВЪРШИ РАБОТАТА, а просто да се помага със съвети.

Ще съм благодарен.

Та като начало трябва да си направя някакви текстури, кораба е почти готов, но ънрапването на всички части ще ми отнеме много време тъй като са много(може би трябваше да го правя докато създавах модела)
Има ли някакъв вариант това да се избегне ?

Ето малко снимки , докъде съм я докарал откъм модел

http://3dbg.com/image/ships-3d-modeling ... /#topimage


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Насоки при правене на проект
PostPosted: Wed Nov 08, 2017 8:18 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Aug 14, 2008
Posts: 242
Location: Stara Zagora/Sofia
Ако не са ти много сложи частите и не държиш на супер прецизно позициониране може да пробваш с UV MAP modifier, за да си спестиш ънрапа.

_________________
Оръжие за масово досаждане.


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: Насоки при правене на проект
PostPosted: Sat Nov 11, 2017 1:09 pm 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Nov 25, 2014
Posts: 70
Значи аз какво правя с корабите. Тъй като са големи площи при корпуса например. Задавам различен Material ID на подводна, надводна, водолиния и палуба.
Image

след това е лесно да се оцветят както ги искаш

Image

и така. Не им припадай да си губиш времето по заврънтулките, едва ли ще се видят някога.


Top
  Profile E-mail  
 
 Post subject: Re: Насоки при правене на проект
PostPosted: Sun Nov 12, 2017 10:50 am 
Offline
потребител
User avatar

Joined: Jul 01, 2014
Posts: 156
Полезни съвети:
- ънрапването с Max 2017 и нагоре е подобрено (ако си с по-стара версия ще е голяма играчка).
- ако не си добър в правенето на материали, можеш да свалиш от нета има доста.
- за еднаквите обекти ползвай copy/paste на UVW unrap modifier-a.
- ще ти е много по-лесно да го текстурираш в Substance Painter-a, но трябва да го понаучиш (в YouTube има серия от уроци).


Top
  Profile E-mail  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
2002 - 2010 3DBG Network - All Rights Reserved!